Garanţia produselor

Upside Down oferă până la 30 de zile garanţie pentru orice produs achiziţionat. Termenul începe din momentul în care comanda ajunge la client. Fiecare produs are specificată perioada de garanţie oferită de producător.Certificatul de garanţie se trimite pe adresa de email a clientului în momentul expedierii comenzii, împreună cu factura.
Pentru informaţii legate de garanţie, puteţi contacta telefonic responsabiliul de Relaţii cu Clienţii +40741.337.808 sau prin e-mail: salut@upside-down.ro.
Orice solicitare a clientului de înlocuire a produselor achiziţionate de pe site-ul www.upside-down.ro va fi analizată şi soluţionată de către consilierii upside-down.ro în maximum o zi de la data la care produsul ajunge la sediul upside-down.ro.
În conformitate cu H.G. nr 1022/2002 publicată în M.Of. 711/2002 privind regimul produselor şi serviciilor ce pot pune în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii şi protecţia mediului, Asociaţia REVERSIBIL declară pe propria răspundere că asigură şi garantează faptul că produsele şi/ sau serviciile prezentate pe site-ul nostru afişate spre vânzare, nu pun în pericol viaţa, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului şi sunt în conformitate cu standardele natţionale şi internaţionale în domeniu.
Acordarea Garanţiei se realizează în conformitate cu legislaţia românească în vigoare şi anume Legea comerţului electronic şi Legea contractelor la distanţă.

Returnarea produselor

Pentru a returna un produs trebuie să trimiteţi o cerere de returnare la adresa de e-mail salut@upside-down.ro, sau contactaţi-ne telefonic la +40741.337.808.

Condiţii de returnare

Dacă produsul comandat nu este conform aşteptărilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Upside Down oferă posibilitatea clienţilor de a-l returna.
Existe două alternative în acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeaşi valoare de achiziţie;
  • recuperarea contravalorii acestuia.

Important: Produsul trebuie returnat în starea în care a fost primit de către client, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. Modalităţi de returnare Opţiunea privind modalitatea de returnare a coletului aparţine în totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta în mod direct preţul transportului, în funcţie de preţurile practicate de operatorul ales.

Adresa la care pot fi expediate coletele:

 Destinatar: Atelier Upside Down
Adresa: Aleea Cimitirul Evreiesc, nr. 2, Iaşi

Returnarea contravalorii produsului:

 Returnarea contravalorii produsului se va face de către Upside Down prin una dintre următoarele opţiuni:

  • Virament bancar: din contul Asociaţiei REVERSIBIL în contul clientului (banii ajung în aproximativ 24 ore de la procesarea plăţii)
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuată plata (doar pentru comenzile plătite prin card).

 

Temeiul legal (conform legislaţiei naţionale în vigoare)

 Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 30 zile calendaristice , fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
Termenul de 30 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produselor de către consumator.
La exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligaţia să ramburseze sumele plătite de consumator fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunţării contractului de către consumator.
„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” (O.G. O.U. 34/2014)Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către vânzător, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de către Asociaţia REVERSIBIL în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, Upside Down îşi rezervă dreptul de solicita o taxă pentru readucerea acestuia la stadiul iniţial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face în raport cu preţul mediu al pieţei practicat pentru comercializarea aceluiaşi produs uzat).
La solicitarea clientului, acelaşi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia.
Acestă clauza se aplică, conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanţă şi aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 litera e.
Important: În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite. Motive pentru care Upside Down refuză returul produselor: 

  • Deteriorarea sau murdărirea produsului din cauza neambalării corespunzatoare.
  • Utilizarea produselor şi trimiterea acestora cu semne de uzură.

 

Recomandările

Upside Down privind returnarea produselor:  Upside Down îşi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achiziţionat şi recomandă clienţilor care decid să îl returneze, luarea în considerare a următoarelor aspecte:

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu de către specialiştii Upside Down.
  • Upside Down recomandă nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate, pentru a se evita refuzul returului şi plata taxelor de curier dus-întors de către client.

Prezentul formular se trimite completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Catre: Asociatia Reversibil - Sos. Arcu nr 23, Iasi

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

Comandate la data

Numele dumneavoastra

Adresa dumneavoastra

Data de astazi