olga dorina

Familia Upside Down s-a mărit (din nou)!

septembrie 7, 2014 by upsidedownro - Niciun comentariu

Creștem văzȃnd cu ochii! Luna trecută, am primit cu drag ȋn echipă ȋncă doi membri entuziasmați, creativi și cu susu’n jos. Acum avem un Designer care să dea produselor noastre atȃt o notă de utilitate, cȃt și un design de efect și un Social Media Manager, care se ocupă de toată partea de comunicare online.

Ea este Olga Mihoc, studentă la Master, anul I, la Universitatea de Arte. A aflat de internshipul de la Upside Down prin intermediul unui profesoare de la facultate, Marghidan Ecaterina, care s-a gȃndit că ceea ce facem noi s-ar potrivi cu tema ei de disertație. „Am făcut o vizită la atelier ȋntr-o după amiază. Cred că prima senzație pe care am avut-o a fost cea de căldură și prietenie, aceeași pe care probabil că și Dorina (celălalt membru nou) a simțit-o.”

De ce un internship la Upside Down? „Am decis să aplic la acest internship pentru că era momentul să ȋncep să lucrez ȋn domeniul meu. După o lungă căutare, norocul meu a fost că am dat de acești oameni minunați și sincer, nu aș mai pleca.”

Ceea ce are ea ȋn comun cu acest proiect nu este doar viziunea. „Simt că ne potrivim ca o mănușă, deoarece stilul meu vestimentar și, pot spune chiar și de viață, se potrivește cu cel de la Upside Down”. De asemenea, „proiectul acesta se leagă mult de ceea ce am mai făcut eu, numeroase lucrări de ale mele de dinainte fiind realizate din lucruri reciclate.”

Celălalt membru nou este Dorina Anton, studentă ȋn anul I, la Facultatea de Drept și poartă „pălăria” de Social Media Manager. Știa de faptul că Upside Down urmează să deschidă poziții de internshipuri pentru studenții pasionați de comunicare și pentru că ȋși dorea să cȃștige experiență pe acest domeniu, a aplicat cu prima ocazie.

De ce totuși tocmai Upside Down? „Pe lȃngă faptul că mă pasionează foarte mult comunicarea ca domeniu, susțin și rezonez puternic cu inițiative ca Upside Down. Așa că dacă pot să fac ceva pentru comunitatea locală și pentru mediul ȋnconjurător prin intermediul acestui startup, why not? De asemenea, deși nu sunt de prea mult timp ȋn echipă, ȋmi place enorm de mult ceea ce fac, iar oamenii și atmosfera generală mă impulsionează să fiu mai creativă și mai dedicată.”

Cum a decis ea să-și pună amprenta și să ajute proiectul nostru? „Un obiectiv este acela de a reuși să-i fac pe cȃt mai mulți să se regăsească ȋn tot ceea ce facem, să construiesc o comunitate online care să susțină, să transmită mai departe conceptul de upcycling și chiar să cumpere produse de ale noastre.”